Kampanie reklamowe
W Polsce z Google korzysta ponad 90% osób korzystających z Internetu. Dlatego też warto zainwestować w kampanię reklamową, która wesprze inne działania marketingowe. Jednak Google to nie jest jedyne miejsce, w której możesz reklamować swoje produkty lub usługi.
Kampanie dostosowane do Ciebie
Kampanie reklamowe online to kampanie, które wykorzystują cyfrowe kanały marketingowe, takie jak marketing w wyszukiwarkach (SEM), reklamy displayowe i marketing w mediach społecznościowych do promowania produktu lub usługi. Kampanie te mają na celu dotarcie do określonej grupy docelowej i zbudowanie świadomości marki. Innym celem kampanii reklamowej online jest zwiększenie konwersji i napędzanie sprzedaży. Aby to osiągnąć, zapewniamy dobrze zaplanowane i wykonane kampanie. Oznacza to stworzenie strategii kampanii, która nakreśla cele, grupę docelową, budżet i harmonogram. Obejmuje to również optymalizację kampanii dla różnych platform, takich jak Google Ads, Facebook Ads, Instagram Ads i Linkedin Ads. Kampanie reklamowe online pozwalają firmom dotrzeć do szerszego grona odbiorców i zbudować silną obecność w sieci. Dlatego w trakcie tworzenia strategii marketingowej szczegółowo badamy grupę docelową Twojej marki, testujemy różne warianty reklam oraz na bieżąco monitorujemy wydajność i kluczowe wskaźniki kampanii.
Zwiększa ilość konwersji
Buduje świadomość marki
Zachęca odbiorców do działania
Jak wyglądają nasze działania?
Proces planowania kampanii rozpoczyna się od briefu i przeprowadzonych analiz. Na ich podstawie jesteśmy w stanie przygotować estymację internetowej kampanii reklamowej. Planujemy strategię w założonym budżecie i okresie czasu. Efekty kampanii są mierzalne. Stanowi to ogromną przewagę nad prasą, radiem czy reklamą telewizyjną.
- analizujemy i ustalamy grupę docelową,
- dobieramy odpowiednie kanały dla kampanii reklamowej: Google Ads, Facebook Ads, Instagram, LinkedIn Ads,
- planujemy oś czasu dla kampanii reklamowej,
- tworzymy grafiki do reklam,
- mierzymy i raportujemy efekty naszej pracy.