Kampanie reklamowe

W Polsce z Google korzysta ponad 90% osób korzystających z Internetu. Dlatego też warto zainwestować w kampanię reklamową, która wesprze inne działania marketingowe. Jednak Google to nie jest jedyne miejsce, w której możesz reklamować swoje produkty lub usługi. 

Kampanie dostosowane do Ciebie

Kampanie reklamowe online to kampanie, które wykorzystują cyfrowe kanały marketingowe, takie jak marketing w wyszukiwarkach (SEM), reklamy displayowe i marketing w mediach społecznościowych do promowania produktu lub usługi. Kampanie te mają na celu dotarcie do określonej grupy docelowej i zbudowanie świadomości marki. Innym celem kampanii reklamowej online jest zwiększenie konwersji i napędzanie sprzedaży. Aby to osiągnąć, zapewniamy dobrze zaplanowane i wykonane kampanie. Oznacza to stworzenie strategii kampanii, która nakreśla cele, grupę docelową, budżet i harmonogram. Obejmuje to również optymalizację kampanii dla różnych platform, takich jak Google Ads, Facebook Ads, Instagram Ads i Linkedin Ads. Kampanie reklamowe online pozwalają firmom dotrzeć do szerszego grona odbiorców i zbudować silną obecność w sieci. Dlatego w trakcie tworzenia strategii marketingowej szczegółowo badamy grupę docelową Twojej marki, testujemy różne warianty reklam oraz na bieżąco monitorujemy wydajność i kluczowe wskaźniki kampanii. 

zwiększa ilość konwersji

Zwiększa ilość konwersji

świadomość marki

Buduje świadomość marki

zachęca odbiorców do działania

Zachęca odbiorców do działania

Jak wyglądają nasze działania?

Proces planowania kampanii rozpoczyna się od briefu i przeprowadzonych analiz. Na ich podstawie jesteśmy w stanie przygotować estymację internetowej kampanii reklamowej. Planujemy strategię w założonym budżecie i okresie czasu. Efekty kampanii są mierzalne. Stanowi to ogromną przewagę nad prasą, radiem czy reklamą telewizyjną.