Reklamy zewnętrzne

Dużym atutem reklamy zewnętrznej jest nie nachalność i szacunek do prywatności odbiorców. Jednocześnie dociera do szerokiego grona odbiorców bez względu na płeć, wiek, czy zainteresowania. Dobrze zaprojektowana i wykonana w wysokiej jakości reklama harmonijnie integruje się z przestrzenią publiczną, nie zaburza jej estetyki.

Nośniki reklamy zewnętrznej

Celem reklamy zewnętrznej jest docieranie do odbiorców poza miejscem ich zamieszkania. Dzięki temu, że stosuje się ją w przestrzeniach publicznych, w których odbywa się intensywny ruch komunikacyjny dociera ona do ogromnej ilości osób. Odbiorca nie ma wpływu na regulację reklamy zewnętrznej, dlatego dociera nawet do tych osób, które są wyczulone na treści marketingowe. Co więcej osoba ta, gdy mija kilkakrotnie Twój billboard czy baner w sposób podświadomy zapamiętuje go.

Warto zaznaczyć, że projektujemy reklamy zewnętrzne zgodnie z prawem. Nie zawierają one treści na tle rasistowskim, płciowym, czy dyskryminującym. Dbamy o to, aby reklamy nie nawoływały do nienawiści,  ani nie wywoływały strachu, czy lęku. Nie tworzymy materiałów, które są zbyt nachalne, mogą odwracać wzrok kierowców. Nie wprowadzamy konsumentów w błąd ani nie szerzymy kłamstw i nieścisłości. 

reklamy zewnętrzne

Duża ilość rodzajów
i formatów

dopasowane do okazji

Dopasowane
do okazji

dociera do szerokiego grona odbiorców

Dociera do szerokiego
grona odbiorców

Jakie projekty wykonujemy?

Realizację pozostawiamy po stronie firmy świadczącej takie usługi. Na Twoje życzenie możemy zlecić realizację w zaprzyjaźnionej instytucji.

Wybrane realizacje