Social media

Prowadząc działalność często obecność w Internecie jest coraz bardziej konieczna. Ponieważ Twoi potencjalni klienci szukają informacji właśnie w Social mediach. Tutaj szukają opinii na temat firm oraz, co mają one do zaoferowania. Jest to idealna przestrzeń do prezentacji swojej oferty oraz bycia bliżej swoich odbiorców i budowania z nimi więzi. 

Prowadzenie Social media

W dzisiejszej erze cyfrowej media społecznościowe odgrywają ważną rolę w każdej udanej strategii marketingowej. Platformy mediów społecznościowych, takie jak Facebook, Twitter i Instagram oferują Tobie i Twojej marce możliwość dotarcia do odbiorców docelowych w bardziej bezpośredni sposób. Wykorzystując social media marketing możesz dotrzeć do większej liczby odbiorców, budować relacje z klientami i tworzyć pozytywny wizerunek marki. Przed rozpoczęciem kampanii marketingowejmediach społecznościowych, firmy muszą opracować jasną strategię marketingową. Strategia ta powinna zawierać cele, założenia, grupę docelową i harmonogram kampanii. Firmy powinny również określić kanały, których będą używać, aby dotrzeć do swoich docelowych odbiorców.

poważne podejście do komunikacji

Bezpośredni kontakt z klientem

szybkość rozprzestrzeniania się informacji

Szybkość rozprzestrzeniania się informacji

duży zasięg informacji

Duży zasięg informacji

Jak wygląda obsługa Social media?

krok pierwszy

Wyznaczenie celów

Na początku potrzebujemy określić cele i założenia kampanii marketingowej w mediach społecznościowych. Cele te powinny być mierzalne i osiągalne.

krok drugi

Ustalenie grupy docelowej

Następnie ustalamy i dokładnie badamy grupę docelową Twojej marki. Również na tym etapie zapoznajemy się z Twoją konkurencją. Na podstawie tego określamy rodzaje treści, które najbardziej będą docierać do wyznaczonych odbiorców.

krok trzeci

Przygotowanie harmonogramu publikacji

Zanim przejdziemy do realnego tworzenia treści opracowujemy harmonogram publikacji. Dzięki temu zapewniamy regularność tworzenia treści.

krok czwarty

Publikacja

Na tym etapie tworzymy angażujące treści. Wykorzystujemy do tego różne formy wyrazu - filmy, obrazy, infografiki, których celem jest zaangażowanie odbiorców.

krok piąty

Mierzenie wyników i optymalizacja działań

Na bieżąco śledzimy statystyki powierzonych nam profili i raportujemy wyniki.