Identyfikacje wizualne
Tożsamość wizualna Twojej marki
Identyfikacja wizualna jest podstawowym elementem wizerunku marki. Stanowi fundament jej tożsamości oraz wpływa na świadomość wśród odbiorców. Umożliwia prezentacje wartości oraz misji jakie przyświecają Twojej firmie. Istotne jest, aby wizerunek marki był unikalny, aby wyróżniał się on na tle konkurencji. To on wpływa na decyzję konsumenckie. Dlatego kolejnym ważnym celem identyfikacji wizualnej jest budowanie zaufania. W skład systemu identyfikacji wizualnej wchodzą:
- logo, kolorystyka i czcionka,
- motyw przewodni, tzw. key visual,
- materiały drukowane (np. wizytówki, papiery firmowe, opakowania, teczki, koperty),
- oznakowanie siedziby oraz pojazdów,
- materiały na social media,
- materiały prezentacyjne,
- serwisy internetowe oraz aplikacje.
W finale procesu projektowego identyfikacji wizualnej powstaje księga znaku (en. brandbook). Zawiera ona zasady wykorzystywania elementów wizerunku marki oraz ich pełne zestawienie. Każdy ten element ma ściśle określone parametry, kolorystykę, typografię, proporcje. Zadaniem księgi znaku jest zapewnić spójność w trakcie dalszego kreowania marki oraz tworzenia kolejnych materiałów promocyjnych. To właśnie spójność marki zarówno w przekazie wizualnym, jak i tekstowym wpływa na wzrost zaufania oraz budowanie dobrej renomy firmy.

Zwiększa rozpoznawalność

Buduje świadomość na rynku

Wyróżnia na tle konkurencji
Jak powstaje identyfikacja wizualna?

Briefing
Zanim rozpoczniemy proces projektowy, potrzebujemy dowiedzieć się od Ciebie kilku rzeczy. Mocno usprawni to naszą współpracę i ostateczny rezultat spełni Twoje oczekiwania. Na podstawie odpowiedzi na nasze pytania w briefie przygotujemy dla Ciebie propozycje.

Projektowanie logo
W trakcie tego etapu przygotuję dla Ciebie 3 propozycje logo. Wychodzimy z założenia, że odpowiednio wypełniony i przeanalizowany brief pozwoli Ci dokonać wyboru spośród tych propozycji.

Księga znaku
Po wprowadzonych poprawkach w wybranej propozycji przygotowuję logo w różnych wariantach i formatach. Opracowuję także księgę znaku, kolorystykę, typografię oraz key visual.

Projekt materiałów
Następnie projektujemy elementy identyfikacji wizualnej jak np. wizytówka, papier firmowy itp. i przygotowujemy je do druku lub użytku we wskazanej przez Ciebie formie. Umieszczamy te projekty również w księdze znaku, jeśli wybierzesz pakiet rozszerzony - więcej informacji znajdziesz w naszym cenniku.


