Content marketing

Content drogą do relacji z klientem

Content marketing polega na tworzeniu i dystrybuowaniu wartościowych treści, które pomagają budować relacje z klientami. Wpływa na zwiększenie świadomości marki i zaangażowanie klientów, co prowadzi do większej lojalności i skłonności do zakupów. Ma on na celu pozyskiwanie potencjalnych klientów, przez dostarczanie im wartościowych treści, które pomagają rozwiązać ich problemy, dostarczają wartościowych informacji czy rozwiązują wątpliwości. W content marketingu stosuje się różne formy treści, takie jak artykuły, filmy, infografiki, e-booki, webinaria itp. Treści te są dostarczane przez różne kanały, takie jak blogi, media społecznościowe, e-maile czy strony internetowe.

świadomość marki

Buduje świadomość na rynku

wspiera inne kanały reklamy

Wspiera działania SEO

buduje wiarygodność

Buduje wiarygodność

W czym się specjalizujemy?

W czołówce form contentowych znajdują się artykuły blogowe. Takie publikacje mogą być zarówno poradnikowe, jak i informacyjne. Można je łączyć z infografikami, umieszczać w nich nagrania video czy wstawiać odnośniki z Social mediów. Jednak, aby te działania miały sens i prowadziły do osiągnięcia wyznaczonego celu potrzebny jest dobrze przemyślany plan contentowy. To on jest kluczem do sukcesu, ponieważ będą zaspokajane potrzeby klienta, ale też potencjalnych użytkowników sieci, którzy zdecydują się na zakup czy skorzystanie z usługi. 

Wybrane realizacje

Coderia

Artykuł blogowy

Afimo

Artykuł sponsorowany

Luxardi

Opisy produktów

Naturalnie na dobranoc

Opisy kategorii

Fajny Księgowy

Artykuł sponsorowany

Nebula

Storytelling

Pierwotna moc

Tekst na stronę internetową

Iza Bałuk

Storytelling